De kans is groot dat je, heel terecht, zelf aan de slag bent gegaan met marketing rondom jouw vacatures. Je probeert de beste vacatureteksten te schrijven en je post wel eens wat op social media, maar in je achterhoofd weet je dat de kans van slagen zonder visie of plan niet zo groot is.
Als je dit écht goed wilt doen en iedereen in de organisatie tevreden wilt stellen, zou je een fulltime medewerker op jullie recruitment kunnen zetten. Of je moet een beroep doen op jullie voltallige marketingafdeling, echter worden zij afgerekend op consumenten- en B2B-marketing en hebben ze vaak de kennis van recruitment marketing niet in huis.
En zo blijven de beren op de weg zich opstapelen. Je hebt een helder doel voor ogen, maar je werkt in een organisatie die tijd noch middelen beschikbaar wil stellen om jou te helpen deze verantwoordelijk goed te kunnen dragen. Het niet vinden van de juiste medewerkers heeft dan ook vaak grote (financiële) gevolgen.
Wil jij meer informatie over de kosten van nieuw personeel vinden? Wij informeren je graag verder!