In drie stappen de identiteit van jouw organisatie!

Jouw identiteit is het belangrijkste onderdeel van je merk. Het is het DNA van je organisatie, je medewerkers, hetgeen wat jou onderscheidt ten opzichte van je concurrenten. Het ontwikkelen of aanscherpen van je identiteit is daarom een van de belangrijkste onderdelen die je nodig hebt als input van een sterk en aantrekkelijk werkgeversmerk.


Stel jezelf als organisatie de vraag: wie ben ik?
Wil je nieuwe medewerkers aantrekken, dan zal je duidelijk moeten maken waaróm ze bij jou moeten komen werken. Wat maakt jouw bedrijf uniek? Waarom willen mensen graag bij je werken? Wat heb je jouw medewerkers te bieden?

Met de volgende drie stappen creëer jij de identiteit van je merk:
1. Waarom doe je wat je doet (Corporate Story)?
2. Ontwikkel je visie en missie
3. Kies de kernwaarden die bij jou en je medewerkers passen



Je hebt geen academisch onderzoek nodig om achter de antwoorden te komen. Denk bijvoorbeeld eens aan de inhuur van een stagiair die hier mee aan de slag kan. Of vraag het aan willekeurig tien mensen bij het koffiezetapparaat. Je zult versteld staan hoeveel informatie zij je binnen een paar minuten kunnen geven.

“Quote door een van onze klanten!”
Het opstellen of toetsen van jouw werkgeversidentiteit uitbesteden?
We begrijpen als geen ander dat het makkelijker lijkt dan dat het is. Daarnaast weet jij je tijd wel beter te besteden. We helpen je dan ook graag bij het opstellen of toetsen van jouw werkgeversidentiteit. Met als doel: het vinden van potentieel talent voor jouw organisatie!