Op sollicitatiegesprek in een 'droomkamer'

Dé next level candidate experience.

Als er iets belangrijk is voor hoe een kandidaat een sollicitatiegesprek ervaart, dan is het wel de ruimte waarin het zich afspeelt. Bij ons is een sollicitant dan ook welkom in zijn eigen ‘droomkamer’. Wat moet jij je daarbij voorstellen?

"Hé jij, het is tijd! Tijd om te dromen, te fantaseren.., over wat jij wil bereiken." Dát hoor je in één van onze zes droomkamers: een ruimte vol beleving, waar ál jouw zintuigen worden geprikkeld. Hier gaan we niet alleen met de sollicitant in gesprek over wat men (onbewust) nastreeft en hoopt te vinden in een carrière, maar laten we ook het ultieme gevoel van vrijheid, uitdaging, erkenning, balans, verbondenheid óf ontwikkeling ervaren. 

Zó kunnen we samen ontdekken wat zijn of haar ideale droombaan is, om vervolgens uit die droom te stappen én er werkelijkheid van te maken. 

Sollicitatiegesprek in een 'droomkamer'

Dé next level candidate experience.

Als er iets belangrijk is voor hoe een kandidaat een sollicitatiegesprek ervaart, dan is het wel de ruimte waarin het zich afspeelt. Bij ons is een sollicitant dan ook welkom in zijn eigen ‘droomkamer’. Wat moet jij je daarbij voorstellen?

"Hé jij, het is tijd! Tijd om te dromen, te fantaseren.., over wat jij wil bereiken." Dát hoor je in één van onze zes droomkamers: een ruimte vol beleving, waar ál jouw zintuigen worden geprikkeld. Hier gaan we niet alleen met de sollicitant in gesprek over wat men (onbewust) nastreeft en hoopt te vinden in een carrière, maar laten we ook het ultieme gevoel van vrijheid, uitdaging, erkenning, balans, verbondenheid óf ontwikkeling ervaren. 

Zó kunnen we samen ontdekken wat zijn of haar ideale droombaan is, om vervolgens uit die droom te stappen én er werkelijkheid van te maken. 

Metafoor tot waardewoord..

Zó passen wij Neuromarketing toe.

Sinds 2020 passen we Neuromarketing toe, mede dankzij inhouse trainer en expert beïnvloedingspsychologie Hein Heijen. Daarbij gaat het onder meer om het achterhalen van de ‘waardewoorden’ van kandidaten: datgene waarmee ze uitdrukken wat ze (on)bewust nastreven en hopen te vinden in een nieuwe baan. Vóórdat de kandidaat op gesprek komt, proberen we zijn/haar waardewoord te achterhalen. Zo weten we welke droomkamer het beste past. 

Per waardewoord is in elke droomkamer een metafoor gecreëerd. Zo worden al jouw zintuigen geprikkeld en voel, ervaar en beleef jij dit waardewoord volledig tijdens het sollicitatiegesprek. Deze zes waardewoorden zien wij het meest voorkomen bij onze doelgroep van vooral hoger opgeleide professionals, die wij dagelijks spreken. Iedereen herkent zich wel ergens in. 

Kom het zélf beleven!

Onze droomkamers in werkelijkheid zien? Kom eens langs!